Pagina's

dinsdag 17 mei 2016

Amsterdam diaries 'The Movie'

"Vorige week in Amsterdam voelde het leven als een trein. Heftig, verrassend en vooral heel erg snel. Amsterdam was inspirerend en nieuw. Het is een knooppunt van leven, waar er elk moment keuzes voor je klaarstaan.'

Dit stukje heb ik ondertussen alweer meer dan een week geleden geschreven. Amsterdam is zelfs al twee weken geleden. Ik ben als super enthousiaste stadsliefhebber van het weekend stiekem nog een dagje terug geweest. Ik kon maar niet genoeg krijgen van alle schattige winkeltjes, caféétjes en de gezellige sfeer. De onverwachte ervaringen die de stad me brengt, mis ik het allermeest als ik thuis ben in mijn eigen dorpje.

Om een beetje na te kunnen genieten van al het moois wat ik samen met Kim en Yoeke beleefd heb, heb ik een filmpje gemaakt van alle drie de dagen. Niet alleen als herinnering, maar ook omdat ik het geweldig vind om sfeer vast te leggen. Als ik het filmpje bekijk, krijg ik gelijk het gevoel terug wat ik op al deze momenten had. 

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten