Pagina's

dinsdag 5 april 2016

Inspiratie als een golf

Op het moment is er één grote inspiratiegolf aan de gang in mijn leven. Alles om me heen prikkelt me om te creëren en om mezelf to het uiterste te pushen. Om de beste zelf van mezelf te worden en om alle creativiteit die zich in mij verschuilt naar buiten te laten komen.

Deze stroom is altijd maar aan de gang. Soms kan ik er zelfs niet van slapen. Er zijn teveel plannen, teveel ideeën die rondspoken in mijn hoofd totdat ik ze tot uiting kan laten komen.

Tegelijkertijd is het zo frustrerend dat ik ingehouden wordt. Mijn te kort aan vrije tijd houdt me aan touwtjes vast zodat ik niet mee kan gaan in datgene wat maar aan me blijft trekken. Ik wil zo dolgraag al mijn inspiratie gaan gebruiken en meegaan met de flow in mijn hoofd. Laat me creëeren, laat me ontwikkelen! Helaas zit ik zelfs nu, op het moment van schrijven, met een druk op me. Het is toetsweek en dus moet ik eventjes gaan knokken voor goede cijfers. Voor nu laat ik dus eventjes al mijn hersenspinsels voor wat ze zijn en focus ik me op school.

Ik wil wel nog graag een outfit met jullie delen, omdat ik er zo enthousiast over ben. Mijn nieuwe riem uit Amsterdam heb ik namelijk ook aan en wauw, wat ben ik er verliefd op. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Lots of love and remember: "Keep some room in your heart for the unimagable." - Mary Oliver

Riem - MY OH MY | Shirt & ketting - Brandy Melville | Rokje - Pull and Bear



1 opmerking:

  1. Wat een leuke outfit! En ik herken me helemaal in jouw woorden. Ik wil ook zo veel creëren alleen school maakt dit lastig. Veel succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen