Pagina's

dinsdag 15 maart 2016

Mijn eigen wereld

Afgelopen weekend was één en al genieten. Samen met een aantal vrienden kreeg ik de kans om te stralen op een podium tijdens de Bonte Avond. Ieder jaar opnieuw een geweldige ervaring, maar ook ieder jaar weer heel erg slopend. Energievretend. Vanmiddag bestond ik even uit helemaal niets meer. Mijn vermoeidheid nam alles over. Alleen na een te hete douche van een halfuur voelde ik me weer mezelf.

Vandaag merkte ik weer al te goed dat tijd voor mezelf heel belangrijk is om de drukte van het leven, de oh zo leuke dingen en de mindere, te kunnen doorstaan.
Het was tijd om me terug te trekken. In mijn eigen wereld, mijn plek. Een wereld vol met woorden uit boeken, klanken van mijn favoriete muziek en vooral even niks. Waar ik mijn gedachten weer de vrije loop kan laten gaan en waar er tijd is om na te denken of juist helemaal niet. Een plek om te mediteren, om kaarsjes te branden of om weg te kruipen. Heel diep onder mijn zachte dekentje. 

Zo blij was ik, dat dit moment van alleen zijn was aangebroken. Mijn energielevel is weer gestegen en er is weer inspiratie en creativiteit in mijn hoofd. Niet meer leeggezogen, maar juist vol met nieuwe energie. 




1 opmerking:

  1. leuk en mooi berichtje!
    ik heb soms ook van die momenten dat
    ik alles even helemaal zat ben en dan trek ik mij terug
    en doe ik alles wat ik leuk vind op mijn kamertje en kom ik even tot rust.

    liefs joelle

    BeantwoordenVerwijderen