Pagina's

woensdag 2 maart 2016

Een avond met zonnestralen

Het valt me op dat er op het ene moment meer mooie dingen opvallen dan op het andere. Soms ziet één en dezelfde plek er op twee verschillende momenten anders uit.
Alsof je brein als het gelukkig is meer positieve dingen kan opnemen en waarnemen.
Soms zijn er van die momenten dat alles om je heen mooi is. In alles is iets van schoonheid te zien. Alsof de zon opeens alles oplicht en alles van zichzelf gaat stralen.
Deze momenten zou ik zo graag willen vastleggen. Zodat ik, wanneer ik maar wil, deze manier van ‘kijken naar de wereld’ kan oproepen.

‘Nu’, 2 maart 2016 21:36, is zo’n moment. Deze schoonheid in de wereld is mijn eerste blogbericht op mijn blog. Het is voor mij een manier van gedachtes, herinneringen en creativiteit opslaan.


Op het moment heb ik een heel erg voldaan gevoel. Ik heb een heel erg drukke dag gehad, maar eindelijk is de tijd van het relaxen aangebroken.
Buiten is het al hele dagen koud en regenachtig, maar daardoor vallen de warme en gezellige aspecten binnen alleen maar extra op. De hitte van de thee verwarmt mijn handen en de kaarsjes in mijn kamer zorgen voor een romantische en fijne sfeer. Mijn kamer is voor mij echt een warme plek waar ik al mijn dierbare dingetjes om me heen heb.
 Ik ben in mijn eentje, maar de laatste tijd heb ik erg veel behoefte om gewoon alleen te zijn, om de dingen te kunnen doen die ik altijd al wilde doen, maar waar ik nooit aan toe kwam.
Ik heb net een nieuwe LP opgezet van Eric Clapton en de muziek vult mijn kamer met klanken die me een rustig en blij gevoel geven. Deze simpele dingen zorgen echt voor een geweldige avond. Een avond waarop ik alleen denk aan positieve dingen en ik met bijna helemaal niets, intens gelukkig kan zijn.
Dit gevoel wil ik graag met jullie delen en ik hoop dat jullie net zo’n fijne avond hebben als ik.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten